Väldigt Anonym

Jag är väldigt anonym. Det kan tydligen vara bra ibland (har jag hör).

That is no moon...

Publicerad 2015-04-08 14:09:00 i Allmänt,

Idag känner jag mig riktigt, riktigt risig.

Med lite tur är det säkert något zombievirus som kommer förvandla mig till en mer intressant personlighet än vad jag har varit den senaste tiden.

Jag mår illa och det beror inte på att jag precis läst 50 nyanser av grått utan att livet tidvis känns som 53 nyanser av mördande dödssvart. Hade jag orkat släpa men lekamen till spåret bara 500 meter bort och litat på SJ:s tågtidtabell så hade jag nog gjort något konstruktivt åt den här misären.
 
Nä skämt-o-sido så lär min personlighet få stanna kvar på den här nivån ett tag till.
Jag är inne på mitt andra liv enligt Konfucius och det tänker jag leva vidare så länge som jag kan.

Och ni som känner mig vet att jag anser att lite gott vin eller öl, humor och kvinnor förlänger livet tills de plötsligt tar livet av en.
 
 Bilden ovan var det enda jag hittade med ett passande påsktema...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Väldigt Anonym

Någon gång i början av 2008 dök plötsligt Väldigt Anonym upp här på blogg.se och skrev lite då och då. Väldigt Anonym är kanske inte alltid så jätte-anonym utan bara lite så där lagom. Bloggen är fylld med tankar och ideer från både verklighet och fantasi. Inget ska dock tas på allt för stort allvar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela