Väldigt Anonym

Jag är väldigt anonym. Det kan tydligen vara bra ibland (har jag hör).

Värdens kortaste helg!!!

Publicerad 2014-10-06 17:01:17 i Allmänt,

Näää det är inte sant.
 
Jag vet inte vad som hände men detta kändes som världens kortaste helg.
Visserligen jobbade jag lite i söndags men det är inte så jätteovanligt så det förklarar inte det faktum att igår kväll och imorse så kändes som just världens kortaste helg.

Jag säger det igen...
...världens KORTASTE helg!!!

Eventuellt berodde det på att igår hamnade jag riktigt i obalans när en person i min frus familj åter igen betedde sig som en riktig idiot. Jag har spenderat många år med idioter och inte minst varit gift med en som tidvis fortfarande beter sig som en sådan. Men det har gjort att jag känner att min idiot-kvot är uppnådd.
 
Visst betyder det också att jag blivit bättre på att handskas med sådant här fast fortfarande så har även jag en gräns - Och den passerades igår!
 
För mig är det otroligt resurskrävande och stora delar av gårdagen och faktiskt även arbetsdagen idag har lidit av det som hänt. 
Med lite tur så kan jag dock lämna det bakom mig nu när jag fått skrika ut min frustration och ilska på det här sättet.
 
Kram på er alla där ute!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Väldigt Anonym

Någon gång i början av 2008 dök plötsligt Väldigt Anonym upp här på blogg.se och skrev lite då och då. Väldigt Anonym är kanske inte alltid så jätte-anonym utan bara lite så där lagom. Bloggen är fylld med tankar och ideer från både verklighet och fantasi. Inget ska dock tas på allt för stort allvar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela