Väldigt Anonym

Jag är väldigt anonym. Det kan tydligen vara bra ibland (har jag hör).

Ur askan in i elden...

Publicerad 2014-10-11 10:57:12 i Allmänt,

Nu är det lördag och jag har lite svårt att komma igång.
Tror det är nått virus eller så.
Ska dock "snart" påbörjan dagens hemma-aktiviteter.
Får fortsätta renoveringen av huset, bygga garderober, byta kamrem och vattenpump på bilen...

Jag det finns lite att ta av.
Dessutom snurrar det i huvudet vad jag verkligen vill göra med mitt liv.
Nä jag menar inte skilja mig eller skjuta mig i huvudet utan mer min personliga utveckling.
Både inom arbetslivet men även privat.

Ibland känns allt solklart och ibland känns det bara som det suger mer än Pamela Andersson.
Eller heter det Sarah Paley nu för tiden?!
 

Kommentarer

Postat av: Peter Andersson

Publicerad 2014-11-04 10:59:27

Trodde det var omöjligt men jag inser att du är dummaren än Sarah Palin.

Gå och dö!


Svar: Jag vill nu meddela att jag är död!Tack för tipset!
Väldigt Anonym

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Väldigt Anonym

Någon gång i början av 2008 dök plötsligt Väldigt Anonym upp här på blogg.se och skrev lite då och då. Väldigt Anonym är kanske inte alltid så jätte-anonym utan bara lite så där lagom. Bloggen är fylld med tankar och ideer från både verklighet och fantasi. Inget ska dock tas på allt för stort allvar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela