Väldigt Anonym

Jag är väldigt anonym. Det kan tydligen vara bra ibland (har jag hör).

Inte svårt att lista ut vem jag är...

Publicerad 2014-10-05 10:13:00 i Allmänt,

De som känner mig kan lätt identifiera mig i denna blogg och det vet jag.
Men som vanligt så kramar jag konceptet med trovärdigt förnekande eller mer känt som plausible deniability...

Vad har detta med något att göra?!
Ingenting... precis som det mesta som jag tycks skriva på denna blogg.
Den fungerar nämligen ibland mest som en välbehövlig ventil.

Det är med ganska stor sorg som jag konstaterar att trots ganska stort socialt kontaktnät så har jag ingen att tala med många av de frågor som jag tycker är viktiga.
Kanske mest tråkigt av allt att det även gäller min fru.
Vi har inom vissa området tvingats konstatera att vi inte är på samma plan, nivå eller vad man nu ska kalla det.
Kanske kommer det ändras en dag men den dagen är inte idag eller imorgon så mycket är säkert.
Så hur gör man...?!
 
Ja ja nog om det.
Nu funderar jag på om jag ska klä ut med på hallåååwiin och i så fall till vad.
Några av mina barn är trött på att jag alltid klär ut mig till samma sak så i år kanske jag ska överraska dem.

Jag tänker ofta på olika utklädnader men då kanske inte oftast för egen del.
Tycker det är kul med cos-play och liknande.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Väldigt Anonym

Någon gång i början av 2008 dök plötsligt Väldigt Anonym upp här på blogg.se och skrev lite då och då. Väldigt Anonym är kanske inte alltid så jätte-anonym utan bara lite så där lagom. Bloggen är fylld med tankar och ideer från både verklighet och fantasi. Inget ska dock tas på allt för stort allvar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela