Väldigt Anonym

Jag är väldigt anonym. Det kan tydligen vara bra ibland (har jag hör).

Sexiga underkläder i köket?!?

Publicerad 2014-11-04 10:46:00 i Allmänt,

Fick en animerad GIF via posten tidigare idag.
Först trodde jag det var köksreklam för Puustelli eller något sådant men så insåg jag att det nog var klädreklam.
Tydligen hade företaget riktat in sig på medelålders män och att de skulle köpa lite sexigare underkläder till frun eller flickvännen som de skulle ha när de var i köket.

Jag blev dock direkt lite tveksam och funderade på sådant som skvättande fett från bacon som läggs ned i en varm stekpanna... snabbt övergick funderingen till ett otroligt sug efter bacon.

Var detta kanske inte alls reklam för sexiga underkläder utan faktisk en otroligt smart marknadsföring av BACON!!!?!

 
 

Kommentarer

Postat av: Åsa Nilsson

Publicerad 2014-11-04 10:57:16

Fy fan vilken mansgris du är!!!

Dessutom vill jag påpeka att tjejens string sitter snett... ska det VARA SÅ HÄR?!

Svar: Även om det svider (stringen skaver) så är nog det enkla svaret ja.Det ska vara så här!
Väldigt Anonym

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Väldigt Anonym

Någon gång i början av 2008 dök plötsligt Väldigt Anonym upp här på blogg.se och skrev lite då och då. Väldigt Anonym är kanske inte alltid så jätte-anonym utan bara lite så där lagom. Bloggen är fylld med tankar och ideer från både verklighet och fantasi. Inget ska dock tas på allt för stort allvar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela