Väldigt Anonym

Jag är väldigt anonym. Det kan tydligen vara bra ibland (har jag hör).

135 dgar senare

Publicerad 2014-02-02 10:14:18 i Allmänt,

Hello World!

Det är hela 135 dagar sedan mitt senaste inlägg på denna blogg.
Mitt liv har snurrat på i ganska snabbt tempo och det kan man följa på andra bloggar och sociala medier på det jättestora internet.

Men som sagt har denna lite mer experimentella plats på nätet inte fått någon större uppmärksamhet från mig (eller någon annan heller misstänker jag).

Nu känner jag dock ett sug på att lägga in i alla fall ett inlägg...
...och eventuellt så kanske det blir några till innan jag avlider av hög ålder.

Vissa kanske tänker NNNNNEEEEEEJJJJJJJ och får googly Eyes?!

Tillbaka till livet och MYCKET mer allvarliga saker.
Året 2014 har börjat i ett intensivt tempo på jobbet och jag känner att jag fått det sedvanliga "flytet" som jag oftast får när det blir lite "tryck".
Men jag vet samtidigt att det sliter en hel del och som det ser ut just nu så blir det minst lika hårt tempo ända fram till sommaren....
...och ärligt är jag orolig att jag ska tröttna lite innan dess.

En annan kanske ännu allvarliga sak är att jag verkligen oroar mig lite för att vara en dålig pappa och äkta man.
Jag tror inte jobbet har påverkat det och inte heller att privatlivet påverkar jobbet.
Nej det är bara det att JAG är en och samma individ hela tiden och på alla platser.

Och jag håller helt enkelt på att tröttna lite ibland på flera plan känns det som.
Det känns verkligen som jag skulle vilja ha lite intressanta projekt eller nått sånt.
För mig funkar det inte med en semesterresa eller liknande.
Jag behöver egentligen inte avkoppling utan någon som engagerar mig.

Alla är välkomna att lämna förslag på sådana!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Väldigt Anonym

Någon gång i början av 2008 dök plötsligt Väldigt Anonym upp här på blogg.se och skrev lite då och då. Väldigt Anonym är kanske inte alltid så jätte-anonym utan bara lite så där lagom. Bloggen är fylld med tankar och ideer från både verklighet och fantasi. Inget ska dock tas på allt för stort allvar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela