Väldigt Anonym

Jag är väldigt anonym. Det kan tydligen vara bra ibland (har jag hör).

Beklagar men han dog igen...

Publicerad 2013-09-20 15:51:00 i Allmänt,

Vem fan sa "lev varje dag som den vore din sista"?!?!
Vet inte hur du känner men jag vill verkligen inte leva med ständig panik och dödsångest !?!

Hur som helst så sprang jag på en gammal George Micheal-video på nätet.
Freeek med tre e:n är en kinky sak (usch).
Vad inte många vet så gjordes den faktiskt ursprungligen för tandkrämen med samma namn.
Företaget som beställt videon gick dock i konkurrs och då släpptes det som en ren musikvideo.

Knäppt eller hur?!



 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Väldigt Anonym

Någon gång i början av 2008 dök plötsligt Väldigt Anonym upp här på blogg.se och skrev lite då och då. Väldigt Anonym är kanske inte alltid så jätte-anonym utan bara lite så där lagom. Bloggen är fylld med tankar och ideer från både verklighet och fantasi. Inget ska dock tas på allt för stort allvar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela